Printová reklama

Říká se sice, že budoucnost s papírem nepočítá, a vy si možná stejně jako my už čtete noviny dávno jenom v mobilní aplikaci. Noviny a časopisy ale mrtvé rozhodně nejsou – a možná paradoxně s jejich klesající čteností roste pro určité typy produktů smysl v nich inzerovat.

Pomocí těch správných titulů můžete totiž velice efektivně zasáhnout některé specifické cílové skupiny, a to buď zájmové, nebo třeba i lokální. A nebojte, s tím, aby to opravdu byly ty správné, vám pomůžeme my.

Stejně jako s výběrem formátu. Od klasické celoplošné inzerce přes podval. Ale také umíme zařídit třeba vkládání vašich letáků do časopisů nebo sampling, tedy přikládání různých vzorků.

A mezi jakými typy můžete vlastně vybírat? Jsou takoví inzerenti, pro které budou vhodné deníky, pro jiné to budou týdeníky či měsíčníky. Podobně můžete vybírat mezi tematicky zaměřenými časopisy – bude pro váš produkt vhodný časopis Zdraví? Nebo Svět motorů?

Oblíbené jsou také inzerce v novinách rozdávaných zdarma – třeba Metro nebo 5plus2. Většina větších měst, případně městských částí, má také vlastní periodikum, které je distribuováno zdarma přímo do schránek – na Praze 4 je to třeba časopis Tučňák.