Rádio je rozhodně zástupce tradičních médií, kterého není radno přehlížet. Divák sice rádio vnímá narozdíl od televize pouze jedním smyslem, a ty ostatní navíc během poslechu často dělají něco jiného (a docela důležitého – třeba oči sledující silnici, když sedíte v autě za volantem), ale když jsou spoty nebo sponzorské vzkazy dobře cílené i obsahové vyladěné, svého diváka určitě zaujmou.
Pro určité typy cílovek je to navíc rozhodně velice efektivní způsob oslovení – třeba právě pro řidiče. Kromě klasických spotů nebo sponzoringu pořadů je možné službu nebo produkt propagovat třeba ve spojitosti se soutěží pro posluchače. Existuje také řada dalších způsobů rozhlasové inzerce, které lze ušít na míru konkrétnímu produktu nebo službě.
Kromě výběru konkrétních rozhlasových stanic je navíc možné cílit také regionálně. S naplánováním rozhlasové reklamy rádi pomůžeme – třeba to pro vás bude to pravé.