Reference

RTB kampaně na modely aut Suzuki a optimalizace kvality návštěv webu

Pro našeho klienta Suzuki již několik let realizujeme RTB kampaně na akce a modely aut dle jeho aktuální potřeby. Tyto kampaně jsou specifické především tím, že v rámci jejich optimalizace porovnáváme různé cílové skupiny ve vztahu k jednotlivým modelům aut.

Zároveň jsme ve spolupráci s klientem vytvořili speciální trackovací kódy, díky kterým můžeme optimalizovat kampaně tak, aby na web přiváděly uživatele s důrazem na dobu, kterou prohlížením stránek stráví. Díky tomu se výsledky realizovaných kampaní výrazně zlepšily co do průměrné doby trvání relace, míry okamžitého opuštění i průměrné doby na stránce.

RTB kampaně včetně HbbTV s interaktivní aplikací pro těstoviny Adriana

Rádi s našimi odvážnými klienty zkoušíme technologické novinky. Klient Europasta se v  kampani na své těstoviny Adriana mimo jiné reklamní kanály rozhodl vložit důvěru i do HbbTV kampaně. Po zobrazení banneru na vybraných kanálech při pořadech o vaření se skrz červené tlačítko mohli diváci prokliknout do speciálně vytvořené aplikace, která nabízela celkem 3 videorecepty na pochoutky s  použitím různých tvarů těstovin.  

Kromě této třešničky na dortu kampaň obsahovala také běžné bannerové i video formáty, ale i prémiové formáty jako branding, díky kterému jsme v kampani mohli odkomunikovat i brand nové řady těstovin Adriana Tradizionale, či nativní reklamu.

Produktové kampaně pro Nakladatelství Albatros

Jedním za našich kulturních klientů je Nakladatelství Albatros, pro které pravidelně realizujeme produktové kampaně na nové knižní tituly. Kampaně jsou různého rozpočtu i složení mediatypů, vždy se však jedná o kombinaci připravenou přesně na míru pro konkrétní cílovou skupinu. Základem jsou programatické kampaně na internetu, vhodně doplněné o vybrané outdoor plochy.

Programatická reklama jako podpora eshopu AlbatrosMedia.cz

Pro Nakladatelství Albatros realizujeme brandovou kampaň na podporu eshopu. V její strategii se zaměřujeme zvlášť na oslovování nového publika a retargeting stálých zákazníků. Využíváme tak cílení na nejrelevantnější publikum při spouštění například akčních nabídek.

RTB a vyhledávací kampaně k  premiérám filmů Vertical Entertainment 

Pro filmového distributora Vertical Entertainment realizujeme online kampaně na vybrané filmové premiéry. Jedná se zpravidla o kombinaci vyhledávací reklamy i RTB, kde využíváme jak statické bannery, tak i videoformáty. U některých filmů realizujeme i interaktivní push-to-play v HbbTV – tedy formát, kde si divák u televize po zobrazení banneru sám stiskem červeného tlačítka spustí trailer k promovanému filmu.

Hlavním cílem kampaně je samozřejmě dostat diváky přímo do kin, což je jen těžko měří, proto sledujeme v  metrikách kromě proklikovosti také chování lidí na webu klienta – například kolik procent z  návštěvníků si samo aktivně spustí trailer, kolik jej dokouká do konce, a tak podobně.  

Naší největší výzvou je však vždy hledat vhodné způsoby jak oslovit konkrétní cílovou skupinu pro daný film – ať už jde o animáček pro děti jako třeba Detektiv Pikachu, hororový film jako Annabelle, nebo třeba oskarový hit Joker.

Pojďme do toho společně!

Scroll to Top