![](https://digitalad.cz/wp-content/uploads/2020/09/logo.jpg)
RTB kampaně na modely aut Suzuki a optimalizace kvality návštěv webu
Pro našeho klienta Suzuki již několik let realizujeme RTB kampaně na akce a modely aut dle jeho aktuální potřeby. Tyto kampaně jsou specifické především tím, že v rámci jejich optimalizace porovnáváme různé cílové skupiny ve vztahu k jednotlivým modelům aut.
Zároveň jsme ve spolupráci s klientem vytvořili speciální trackovací kódy, díky kterým můžeme optimalizovat kampaně tak, aby na web přiváděly uživatele s důrazem na dobu, kterou prohlížením stránek stráví. Díky tomu se výsledky realizovaných kampaní výrazně zlepšily co do průměrné doby trvání relace, míry okamžitého opuštění i průměrné doby na stránce.
![](https://digitalad.cz/wp-content/uploads/2020/08/logo-1.png)
RTB kampaně včetně HbbTV s interaktivní aplikací pro těstoviny Adriana
Rádi s našimi odvážnými klienty zkoušíme technologické novinky. Klient Europasta se v kampani na své těstoviny Adriana mimo jiné reklamní kanály rozhodl vložit důvěru i do HbbTV kampaně. Po zobrazení banneru na vybraných kanálech při pořadech o vaření se skrz červené tlačítko mohli diváci prokliknout do speciálně vytvořené aplikace, která nabízela celkem 3 videorecepty na pochoutky s použitím různých tvarů těstovin.
Kromě této třešničky na dortu kampaň obsahovala také běžné bannerové i video formáty, ale i prémiové formáty jako branding, díky kterému jsme v kampani mohli odkomunikovat i brand nové řady těstovin Adriana Tradizionale, či nativní reklamu.
![](http://digitalad.cz/wp-content/uploads/2020/07/albatros_media_logo.jpg)
Produktové kampaně pro Nakladatelství Albatros
Jedním za našich kulturních klientů je Nakladatelství Albatros, pro které pravidelně realizujeme produktové kampaně na nové knižní tituly. Kampaně jsou různého rozpočtu i složení mediatypů, vždy se však jedná o kombinaci připravenou přesně na míru pro konkrétní cílovou skupinu. Základem jsou programatické kampaně na internetu, vhodně doplněné o vybrané outdoor plochy.
Programatická reklama jako podpora eshopu AlbatrosMedia.cz
Pro Nakladatelství Albatros realizujeme brandovou kampaň na podporu eshopu. V její strategii se zaměřujeme zvlášť na oslovování nového publika a retargeting stálých zákazníků. Využíváme tak cílení na nejrelevantnější publikum při spouštění například akčních nabídek.
![](https://digitalad.cz/wp-content/uploads/2020/08/18766540_1428889007186860_1039759994919114841_o.jpg)
RTB a vyhledávací kampaně k premiérám filmů Vertical Entertainment
Pro filmového distributora Vertical Entertainment realizujeme online kampaně na vybrané filmové premiéry. Jedná se zpravidla o kombinaci vyhledávací reklamy i RTB, kde využíváme jak statické bannery, tak i videoformáty. U některých filmů realizujeme i interaktivní push-to-play v HbbTV – tedy formát, kde si divák u televize po zobrazení banneru sám stiskem červeného tlačítka spustí trailer k promovanému filmu.
Hlavním cílem kampaně je samozřejmě dostat diváky přímo do kin, což je jen těžko měří, proto sledujeme v metrikách kromě proklikovosti také chování lidí na webu klienta – například kolik procent z návštěvníků si samo aktivně spustí trailer, kolik jej dokouká do konce, a tak podobně.
Naší největší výzvou je však vždy hledat vhodné způsoby jak oslovit konkrétní cílovou skupinu pro daný film – ať už jde o animáček pro děti jako třeba Detektiv Pikachu, hororový film jako Annabelle, nebo třeba oskarový hit Joker.
![](http://digitalad.cz/wp-content/uploads/2022/02/sanytol-logo.jpg)
Outdoorové kampaně pro Sanytol
Pro klienta AC Marca realizujeme outdoorové kampaně na podporu značky Sanytol. V roce 2021 se jednalo o kombinaci několika nosičů v Praze – reklamní plachty na Jižní spojce, digitálních obrazovek a pronájmu přestupního tunelu v metru – Florenc B.
Kampaň v metru byla navíc podpořena promo akcí, kdy hostesky u vstupu do přestupního tunelu rozdávaly cestujícím vzorky desinfekčních gelů Sanytol.
Pro další roky nás čekají nové a zajímavé výzvy, na které se společně s klientem těšíme.
![](https://digitalad.cz/wp-content/uploads/2022/02/ci-eng-vertical2-1024x737.jpg)
Celopolepy tramvají a online komunikace v Česku i Polsku
Pro našeho klienta Nexen Tire Europe realizujeme kampaně v online i offline prostředí.
Online kampaně se skládají jak z reklam ve vyhledávání, tak z RTB formátů, a probíhají na území jak České republiky, tak v celém Polsku.
Vedle dvou sezónních vln online kampaně jsme pro klienta zajistili také polepy tramvají v Praze a Ostravě. Povědomí o značce Nexen Tire tak každoročně narůstá.