Kdo není na Facebooku, jako by ani nebyl. Tam, ale i na Instagramu, LinkedInu nebo třeba YouTube jsou uživatelé často nejochotnější nechat se nějakou reklamou zaujmout, protože tam většinou vlastně jen zabíjí volný čas a nijak zvlášť nejsou zabraní do toho, co vidí. Proto se snadno začnou věnovat vaší reklamě a třeba i následnému brouzdání po vaší stránce.
Asi dobře víte, že lidé se na sociálních sítích rádi chlubí. Prozradí na sebe i to, co měli k snídani. To nás většinou moc nezajímá, ale většinu dalších informací dokážeme dobře využít ve svůj prospěch, respektive ve prospěch naší kampaně. Nejen věk uživatelů, jejich bydliště nebo práce, ale i co se jim líbí a jaké stránky sledují, podle toho všeho dokážeme reklamu zacílit.
Velkou výhodou reklamy na sociálních sítích je také to, že si tím budujete vlastní komunitu zákazníků nebo fanoušků vaší práce. Pokud je totiž dokážete opravdu zaujmout, začnou vaši stránku sledovat, odebírat, „lajknou“ vás nebo „follownou“, prostě a jednoduše s vámi sami dobrovolně naváží kontakt a vy s nimi díky tomu budete moci dále komunikovat přímo a zadarmo.