Máte web, snažíte se o příjmy z reklamy, ale pořád to není podle vašich představ?
Inzertní příjmy na internetu neustále rostou, takže by měly i ty vaše. A od toho jsme tady my.
Jak může vypadat naše spolupráce?
Máte zájem o spolupráci?
Vyzkoušeli nás a doporučují
![](http://digitalad.cz/wp-content/uploads/2020/06/Snímek-obrazovky-2020-06-15-v-19.04.13.png)
Igor Léska
jednatel, Paseo, s.r.o.„Máme v PASEO Group řadu různorodých internetových projektů. Od webů o kultuře KdyKde.cz a cestování Výletník.cz po prodej chlazených jídel na HamHam.cz. Naší prioritou je jejich rozvoj, proto jsem uvítal zapojení do reklamního řešení DigitalAd. Jsem spokojený s příjmem i s tím, že se nemusíme tolik věnovat inzerci.“
![](http://digitalad.cz/wp-content/uploads/2017/08/PetrH-portret-150x150.jpg)
Petr Havelka
jednatel, SNOW CZ s.r.o.
„Náš web SNOW.cz je úzce profilován pro zájemce o sjezdové lyžování. Většina našich inzerentů patří mezi oborově zaměřené klienty. Společnost DigitalAd využíváme především pro jejich nestandardní formáty např. Native Ads, které nám pomáhají navyšovat inzertní příjem.“
![](http://digitalad.cz/wp-content/uploads/2017/08/foto-EK-2013-150x150.jpg)
Eva Krpálková
jednatelka, PAROLA, spol. s r.o.
„V Jihlavských listech stále reagujeme na nejnovější trendy. Proto jsme se při úpravě webu jihlavske-listy.cz spojili s odborníky z DigitalAd. Díky jejich řešení máme zajištěnu maximální výtěžnost programatické inzerce a zároveň nám pomáhají v edukaci obchodních zástupců