Pro weby

Máte web, snažíte se o příjmy z reklamy, ale pořád to není podle vašich představ?

Inzertní příjmy na internetu neustále rostou, takže by měly i ty vaše. A od toho jsme tady my. 

Jak může vypadat naše spolupráce?

1. krok

Zpracujeme vám nezávislou analýzu webu a grafický návrh nejvhodnějšího řešení na míru vaší situaci a potenciálu, včetně odhadu navýšení reklamních příjmů. Bez jakéhokoliv poplatku. Co to znamená?

Vezmeme prostor pro reklamu na vašem webu, prozkoumáme ho a připravíme graficky zpracované řešení – návrh rozložení reklamních formátů s ohledem na výzkumy úspěšnosti a výtěžnosti jednotlivých ploch a využití nových vysokopříjmových formátů. Vše přizpůsobujeme současným trendům, třeba tomu, že stále více uživatelů chodí na internet z mobilu.

2. krok

Když se vám bude náš návrh líbit, postaráme se o jeho realizaci. Co tedy bude následovat?

Založíme vám účet v našem reklamním systému. Už samotné zapojení vám přinese peníze z reklamy navíc. Ručíme, že na tom vyděláte. Průměrné navýšení příjmů se aktuálně pohybuje kolem 40 %.
Pomůžeme vám s optimálním nastavením reklamních formátů na vašem webu (rozmístěním, využitím, responzivitou). Tak, aby na ně uživatelé více klikali, byly dostupné i na mobilních zařízeních a nepřicházeli jste zbytečně o zisk. Nastavíme vám i nové vysokopříjmové formáty.
Všechny formáty vám zpřístupníme i bez technologických úprav vašeho webu, a to včetně out-stream videoreklamy.
V on-line rozhraní ADX vám zpřístupníme přehledy, kde můžete sledovat průběžný výdělek.

3. krok

Nastavením systému to nekončí. Vše i nadále průběžně vyhodnocujeme a ve spolupráci s vámi stále vylepšujeme a aktualizujeme. Jakmile se trendy internetového byznysu změní, okamžitě reagujeme a nové poznatky aplikujeme i na portfolia zapojených klientů.

Máte zájem o spolupráci?

Vyzkoušeli nás a doporučují

Igor Léska

jednatel, Paseo, s.r.o.

„Máme v PASEO Group řadu různorodých internetových projektů. Od webů o kultuře KdyKde.cz a cestování Výletník.cz po prodej chlazených jídel na HamHam.cz. Naší prioritou je jejich rozvoj, proto jsem uvítal zapojení do reklamního řešení DigitalAd. Jsem spokojený s příjmem i s tím, že se nemusíme tolik věnovat inzerci.“

Petr Havelka

jednatel, SNOW CZ s.r.o.


„Náš web SNOW.cz je úzce profilován pro zájemce o sjezdové lyžování. Většina našich inzerentů patří mezi oborově zaměřené klienty. Společnost DigitalAd využíváme především pro jejich nestandardní formáty např. Native Ads, které nám pomáhají navyšovat inzertní příjem.“

Eva Krpálková

jednatelka, PAROLA, spol. s r.o.


„V Jihlavských listech stále reagujeme na nejnovější trendy. Proto jsme se při úpravě webu jihlavske-listy.cz spojili s odborníky z DigitalAd. Díky jejich řešení máme zajištěnu maximální výtěžnost programatické inzerce a zároveň nám pomáhají v edukaci obchodních zástupců

Scroll to Top